HALKA TATLISI

Posted by Adsız | Posted in | Posted on 16:44

http://www.e-oktayusta.com/kucuk-yemek-resimleri/saray-usulu-halka-tatlisi-432.jpg

Birkaç gündür biraz rahatsızım sanırım havaların bir soğuyup bir ısınması beni etkiledi.Bugün biraz daha iyi hissediyorum kendimi.Kendimi iyi hissetmişken bir tarifimi daha paylaşmak istedim sizlerle ramazan ayında tulumba tatlısı ve halka tatlısını mutlaka yaparım.Daha önce tulumba tatlısının tarifini yazmıştım şimdi sizlerle halka..

tatlısını da paylaşmak istedim.Umarım dener ve beğenirsiniz.
En kısa sürede görüşmek dileğiyle hepinize sağlıklı mutlu günler diliyorum.

Malzemeler:

2 su bardağı su
2 su bardağı un
100 gr margarin
4 adet yumurta
1 tatlı kaşığı nişasta,1 yemek kaşığı irmik
1 fiske tuz,

Şerbeti için: (koyu kıvamda olmalı)
4 su bardağı toz şeker
3 su bardağı su
1 dilim limon

Yapılışı:

•Öncelikle şerbetimizi hazırlayıp soğumaya bırakıyoruz.
•Tatlı hamurumuz için bir kap içerisine suyumuzu,yağımızı ve tuzumuzu koyup ocağa koyuyoruz yağımız eriyince unumuzu da ilave edip karıştırmaya devam ediyorum 5 dakika sonra ocaktan alıp ılınması için bekletiyoruz.Hamurumuz ılıkken yumurtalarımızı teker teker kırıp iyice karıştırıyoruz daha sonra içine irmik ve nişastayı da ilave edip karıştırıyoruz.
•Kremşanti torbasına koyup soğuk yağ içine halka şeklinde hamurumuzu sıkıyoruz.Ocağa alıp kızartıyoruz ve kızaran hamurlarımızı soğuk şerbetin içine atıp 5-6 saniye beklettikten sonra servis tabağına alıyoruz.Afiyet olsun.

Comments (1)

AFİYET OLSUN

Yorum Gönder

Tatli Tarifleri tatlı tarifleri tatlı çeşitleri tatlı tarifi tatlı tarifleri resimli tatlı tarifleri oktay usta tatlı tarifleri kolay tatlı tarifler tatlı tarif tatlı tarifleri tiramisu tatlı tarifleri profiterol tatlı tarifleri revani tatlı tarifleri tavuk göğsü