Tavuk Göğsü

Posted by Adsız | Posted in | Posted on 15:57

Tavuk Göğsü

yalanci_tavuk_gogsu Dün akşam elmalı kurabiye yapmayı planlıyordum ama annem beni almaya gelirken pastaneden aynılarını satın alınca ben de farklı ve basit bir şey yapmaya karar verdim. hayal gücü yüksek bir tatlı daha; yalancı! tavuk göğsü. yapımı çok kolay. tüm gerekenler: 150 gr. margarin, 1 su bardağı un, 1 kaşık nişasta, 1,5 su bardağı şeker, 1 paket vanilin, 1 litre süt. orta boy tencerede yağı eritin. un ve nişastayı yağa ekleyip biraz kavurun. sonra kalan malzemeleri de ekleyip yoğun bir kıvama gelinceye kadar karıştırarak pişirin. ateşten alıp mikser ile birkaç dakika karıştırın. geniş bir borcam'a yayıp, buzdolabında soğutun. servis yapacağınız zaman tarçın ile süsleyin. ben balli'de yaptığım gibi tarçını kağıttan kestiğim bir şeklin üzerinden döktüm...

Comments (0)

Yorum Gönder

Tatli Tarifleri tatlı tarifleri tatlı çeşitleri tatlı tarifi tatlı tarifleri resimli tatlı tarifleri oktay usta tatlı tarifleri kolay tatlı tarifler tatlı tarif tatlı tarifleri tiramisu tatlı tarifleri profiterol tatlı tarifleri revani tatlı tarifleri tavuk göğsü