REVANI

Posted by Adsız | Posted in | Posted on 15:55

Revani
Bu haftasonu Cumartesi kayınvalidemler (Rukiye annem ve İbrahim babam- Seda - Sedat-Levent) iftara geldiler. Onlar için yaptım. Daha doğrusu ben malzemeleri kaba ilave ettim kızım karıştırdı. O yüzden onlara kızım yapmış oldu. Bizler tatlıyı beğendik. Beğenilmeyen tatları ben zaten siteye ilave etmiyorum.

Sinemrevani
Günden güne onun büyüdüğünü farketmek hem güzel hemde değil. Çok çabuk büyüyor gibi geliyor.

Malzemeler

  • 4 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 2 su bardağı un
  • 1 su bardağı irmik
  • 1 su bardağı toz şeker
  • Kabartma tozu
  • Limon kabğu rendesi

Şerbeti İçin

  • 5 su bardağı su
  • 4 su bardağı toz şeker
  • Yarım limon suyu

Yapılışı

  1. Şerbetini kaynatın.
  2. Yumurtalarla toz şekeri iyice çırpın. Yoğurt , Sıvı yağ, irmik ve un katılır. En son kabartma tozu eklenerek karıştırılır.
  3. Tepsi yağlanarak çırpılan hamur dökülür. Üzeri iyice kızarana kadar pişirilir.
  4. İstenilen şekilde kesilerek yapılan şerbet ılık olarak hamurun üzerine dökülür.

Afiyet olsun

Comments (0)

Yorum Gönder

Tatli Tarifleri tatlı tarifleri tatlı çeşitleri tatlı tarifi tatlı tarifleri resimli tatlı tarifleri oktay usta tatlı tarifleri kolay tatlı tarifler tatlı tarif tatlı tarifleri tiramisu tatlı tarifleri profiterol tatlı tarifleri revani tatlı tarifleri tavuk göğsü